torsdag 29 juli 2010

4-ÅRS JUBILERIUM!!!!!

JA det SKA stavas Jubile(ri)um då BONZAI fyller 4 år och det vill vi fira med DUNDER och BRAK med många HÄRLIGA ERBJUDANDEN!

Regndroppstekniken 80 min NU 300:- ord: 650:-

Prova på grön algmask 30 min NU 100:- ord: 195:-
Lyxen 50 min NU: 250:- ord: 450:-

Galvanic SPA 50 min NU 250:- ord: 450:-

Vid köp av Amatis hudvårdskit; rengöring, ansiksvatten, anti-age hudkräm 625:- får du som gåva Askungedroppar (värd 279:-)

Övriga behandlingar 25% rabatt

Jublieumserbjudandet gäller hela Augusti - September
bokning via telefon eller mail.

Boka in dej och dina vänner på en upplevelsekväll, där vi lär oss hur man tar hand om huden på bästa sätt. Jag bjuder på en lättare förtäring, kaffe med hembakad doppa. Kalaset kostar 200:- p/pers - Utlottning av en behandling under tiden.

Kan det bli bättre??

Kontakta mej om du vill veta mera!

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails